czwartek, 24 marca 2011

Bonsai!

Ohayo!
A więc najpierw zdjęcia Imōto-chan (robione przez komórkę, więc źle to wygląda):


Znowu te jej tańce :)
A teraz do tematu. Wreszcie dostałam bonsai! Juhu! Młody Benjamin. Zdjęcie zrobię później, bo na razie aparatu nie mam przy sobie :)
Mam nadzieję, że uda mi się nim opiekować, a jak nie to mama się nim zajmie :)
I znalazłam takiego śmiesznego bonsai'a z tego samego drzewa:

 



















Ciekawe :)
A dzisiaj 8 lekcji. WoS, Etyka, informatyka, biologia, chemia, polski, angielski, historia i domek :)
I Wielkie Odliczanie: jeszcze 11 dni do urodzin ;P .

7 komentarzy:

  1. `dziękuje <3333 jak chcesz to moge ci jednego dac, tylko po niego przyjedz ;pp
    dziękuje <3333
    to twoja siostra ?. ;**
    tez bym chciała byc taka sliczna jak ty ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajny : O :)
    ile Ty masz lat , jak można wiedzieć? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja kupiłam dziś bonsai ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. hej. Super blog! Ja zawsze chciałam być japonką:) Kocham waszą urodę:D
    W jakim mieście mieszkasz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewnej śląskiej wsi której na mapie nie znajdziesz, ale bardzo ładna. Jak chcesz to poeobie kilka zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeej ale ty śliczna (widziałam zdjęcia z wcześniejszych postów!) bardzo, bardzo chciałabym być japonką, interesuję się tą kulturą, modą azjatycką, gyaru, muzyką japońską <3 bardzo chciałabym abyśmy się zaprzyjaźniły, baardzo, bardzo rposzę, napisz na e-maila :) zaklinamodzolewska@gmail.com
    JEEJ. naprawdę tak chciałabym porozmawiać z japonką-tobą XD
    i chciałabym się ciebie popytać pare rzeczy donośnie japonek, azji itp. :) bardzoo Cię proszę, chociaż napisz ^^ mieszkasz na śląsku, czy gdzie ^^? ja tak XD : )

    OdpowiedzUsuń