niedziela, 27 marca 2011

Okā-chan :( ...

Witajcie. Przepraszam, że tak dawno nie pisałam, ale nie mogłam... Byłam za bardzo wstrząśnięta tym co się stało w piątek...
Siedziałam i czytałam gazetę. Okā-chan sprzątała w kuchni. Nagle przewróciła się i zaczęła się trząść. Miała atak padaczki. Zadzwoniłam na pogotowie. Wkrótce przyjechali i zabrali Okā-chan do szpitala. Atak był poważny. Do teraz Okā-chan jest w szpitalu. Miała jeszcze jeden atak, ale słaby... Boję się o nią, nie wiem co robić, przez tą padaczkę może umrzeć. Chociażby jakby prowadziła samochód, choć to był jej pierwszy atak od 6 lat. Tamtego ataku też była świadkiem. Ściągała mi książkę z wysokiej półki, gdy nagle się przewróciła. Te wspomnienie zawsze mnie męczyło...
Pa!

8 komentarzy:

  1. `dziękuje za komentarz ;>
    ojej, przykro mi. zycz jej ode mnie powrotu do zdrowia ;** to twoja siostra, tak ?.

    OdpowiedzUsuń
  2. o boże! Oby szybko wróciła do zdrowia!~
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję,że wyjdzie z tego szybko i będzie dobrze.Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzy dni, to nie tragedia ;)

    Ugh. Wiem, że to okropne. Jednak warto pamiętać, że da się to zaleczyć i żyć w miarę normalnie.

    / frazesy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oby wszysto sie ułożyło!

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. 46 yr old Business Systems Development Analyst Hedwig Ertelt, hailing from Saint-Jovite enjoys watching movies like Donovan's Echo and Hiking. Took a trip to Chhatrapati Shivaji Terminus (formerly Victoria Terminus) and drives a Ferrari 250 GT California LWB Competizione Spyder. sprawdz post po prawej

    OdpowiedzUsuń